Europa Shopping Center
január 2024 – súčasnosť
- Korporátne PR
O klientovi
Europa Shopping Center je nákupno-zábavné centrum v Banskej Bystrici, v ktorom sa nachádza viac ako 160 predajných prevádzok. Svoje brány otvorilo prvým návštevníkom v decembri 2006. Odvtedy je najväčším a najnavštevovanejším nákupným centrom v Banskobystrickom kraji. Svojou ponukou medzinárodných značiek a sortimentu, kvalitou služieb, úrovňou nakupovania a veľkosťou sa nákupné centrum EUROPA SC môže rovnať podobným centrám v hlavnom meste. Strategická poloha v geografickom kontexte predurčila centrum stať sa lídrom v poskytovaní komplexnej škály služieb obchodného ako aj zábavno-spoločenského charakteru. Banskej Bystrici ponúka svojou bohatú ponuku podujatí a eventov, preto sa často označuje ako miesto stretnutí. Europa SC tiež záleží na inováciách a podpore regiónu, preto je tiež miestom, kde majú otvorené dvere kreatívni ľudia, občianske združenia, ale aj charitatívne podujatia. ESC je taktiež fanúšikom moderných riešení, digitalizácie a udržateľnosti, čo potvrdzujú aj aktivity súvisiace napríklad s otvorením nového foodcourtu. Sme radi, že Europa SC je našim klientom opäť, už druhýkrát od roku 2016.
Náš cieľ
Našimi hlavnými cieľmi sú posilnenie mena centra, jeho pozitívne vnímanie, rast návštevnosti a zákazníkov centra, rast sociálnych sietí klienta EUROPA SC a v rámci konkurencie budovanie trendsettera regiónu. Naše ciele napĺňame pomocou PR komunikácie a komunikácie na sociálnych sieťach.
Naše aktivity
- Pravidelná príprava tlačových správ s cieľom zviditeľnenia eventov a súťaží nákupného centra
- Rešerš vhodných médií a tém, hľadanie mediálnych príležitostí, nadväzovanie a udržiavanie vzťahov s jednotlivými médiami (media relations)
- Tvorba obsahu na sociálne siete – Facebook, Instragram a TikTok
- Komunikácia aktivít centra a nájomcov na sociálnych sieťach formou kreatívnych postov, stories, reels videí a copywritingu
- Tvorba atraktívnych foto a video materiálov na sociálne siete
- Aktívne sledovanie algoritmov a trendov na sociálnych sieťach a ich využívanie pri tvorbe obsahu