Sme Black Apple

Agentúra Black Apple vznikla v januári 2012. Zakladateľkou je Ľubica Turčanová, ktorá zároveň pôsobí aj ako Executive Director. 

Máme bohaté skúsenosti z rôznych sektorov – development, real estate, energetika, poisťovníctvo, bankovníctvo, beauty, medicína, životné prostredie a odpady, retail a iné. Za pozitívum vnímame aj osobné skúsenosti s prácou na úrovni samosprávy a štátnej správy, poznanie procesov, legislatívnych rámcov, uvažovania či fungovania štátnych inštitúcii. Sme aj autormi 1. náborovej kampane pre verejnú vysokú školu či iných „custome made“ projektov. 

Od roku 2021 sme aj členom Asociácie public relations SR

Tím Black Apple

Ľubica Turčanová

Absolventka Fakulty politických vied a medzinárodných vzťahov UMB. V public relations pôsobí od roku 2007.V Black Apple pôsobí na pozícii Executive Director a venuje sa predovšetkým nastavovaniu komunikačných stratégii, vytváraniu nových komunikačných modelov šitých na mieru, krízovej komunikácii a mediálnemu zastúpeniu klientov formou hovorcu.

Počas pracovnej dráhy pôsobila tri volebné obdobia aj ako miestna poslankyňa za Mestskú časť Bratislava – Petržalka. V roku 2010 prijala pracovnú výzvu na Úrade vlády v čase, keď pozíciu premiérky zastávala Iveta Radičová, kde bola riaditeľkou kancelárie vedúceho služobného úradu. Skúsenosti z tejto oblasti využilo viacero klientov, ktorí sa pri svojej činnosti stretávali so samosprávou alebo tretím sektorom. Aktuálne, okrem iných klientov, zastrešuje agendu klienta CTP a FCC.

Natália Dobrotová

Natália vyštudovala odbor masmediálna komunikácia na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Počas štúdia bola súčasťou niekoľkých projektov zameraných na monitoring médií či kreatívnych projektov, kde využila svoje schopnosti pri tvorbe textov, recenzií a článkov. V rámci praxe pracovala v regionálnej televízii, kde nadobudla prvé skúsenosti s tvorbou reportáží, strihom videí a tvorení zaujímavých tém z regiónu.

V agentúre aktuálne zastrešuje komunikáciu s klientom KiK textilien, Laufen/JIKA a participuje aj na práci pre klienta FCC. Natália je taktiež členom realizačného tímu Vínšpacírka.

 

Dominika Slámková

Dominika vyštudovala technický odbor, no počas štúdia si uvedomila, že sa chce v živote venovať kreatívnej práci. Po štúdiu sa dostala do marketingu a má za sebou prácu v dvoch marketingových agentúrach, kde pôsobila na pozíciách copywriter a social media specialist. Počas štúdia na VŠ si založila vlastnú handmade značku, vďaka ktorej nabrala prvé skúsenosti so správou sociálnych sietí, písaním predajných textov, článkov a fotografovaním. Toto sú oblasti, ktoré ju veľmi bavia a napĺňajú. Pracovala pre klientov z rozmanitých oblastí aj ako freelancer a baví ju objavovať nové odvetvia prostredníctvom klientskej práce.

Dominika je v agentúre súčasťou realizačného tímu Vínšpacírka. 

Ocenenia

Ocenenia PROKOP udeľuje Asociácia public relations Slovenskej republiky:

20143. miesto v kategórii Event PR za kampaň „Elitná jednotka – Nebuď šedý priemer, buď elita“ (prvá náborová kampaň verejnej vysokej školy na kľúč)
2015Špeciálne uznanie za projekt „Tibor Madleňák – volebný geograf“, ktorý ťažil z netradičného spojenia volieb, akademických vedomostí a PR prostriedkov, ktoré dokázali málo známy študijný odbor volebná geografia a akademika fakulty dostať do najsledovanejších slotov
2015Čestné uznanie poroty PROKOP za prínos k zvyšovaniu kvality regionálnych aktivít za projekt „Vínšpacírka – 1mesto, 1deň, 1000 chutí“
2015Shortlist v kategórii Event PR za projekt „Vínšpacírka – 1mesto, 1 deň, 1000 chutí“
2015Shortlist v kategórii Best Media Placement za projekt „Tibor Madleňák – volebný geograf“
2016Shortlist v kategórii Regional Community Relations za projekt Prázdny obchod pre klienta Europa Shopping Center
2017Shortlist v kategórii Regional Community Relations za kampaň Stredné Slovensko–Radosť spoznávať pre klienta OOCR Stredné Slovensko.
20203. miesto v kategórii Regional Community Relations pre klienta Ekolumi (Greentech Slovakia) za projekt Triediace centrum PET fliaš a plechoviek v Banskej Bystrici
20201. miesto v kategórii Regional Community Relations pre zadávateľa Martin Turčan a Andrej Patráš za PR podporu projektu značky lokálneho trhu Som BYSTRÝčan a preto nakupujem tu!
20221. miesto v kategórii Small budget pre klienta Radegast SK za projekt Radegast horká výzva - Nosičská stovka